Vad du får av oss

Som fullvärdig medlem, får du tillgång till båtplats med låst grind vid brygga, där du lägger din egen boj, vi har inga Y-bommar.

Vi har 40 platser, varav 5 för breda båtar (max 3.20), vid bryggorna, kanotställ, jolleslip, slip med vagn, båtvagnsramp och bojeka. Vi har begränsningen 10m X 3,2m och 6 ton för bryggplatserna.

På vintern har vi 22 platser på land. Begränsningen är 5 ton och upplagshöjd max 5 m.

Det finns färskvatten och eluttag för laddning av batterier och verktyg vid bryggorna.

Du får nyckel till klubbstugan, med toa, kök och matplats samt en arbetsbod med bänk, skruvstäd och borrmaskin.

Parkeringsplats finns förstås.

Du blir medlem i en gemenskap av den gamla stilen, där medlemmarna hjälper varandra efter förmåga och har det trevligt tillsammans.

Vi erbjuder vidare säsongsmedlemskap för sommar eller vinterplats,  eller plats i kanotställ.

Säsongsmedlem blir du säsong för säsong, i mån av lediga platser, där  fullvärdiga medlemmar alltid har företräde.

Anmälningar ska vara inne 15 mars resp 15 augusti, utom för kanotmedlemskap som du kan komma med ansökan om, när som helst under året.

Skicka oss en intresseanmälan för mer information.